Halloween

P1020086

La initiativa colegilor mei de la cabinetul parlamentar am sarbatorit Halloween-ul pe colegiul pe care il reprezint in Parlament. Ideea nu e noua… Tot cu sarbatorirea Halloween-ului am inceput si campania electorala pentru alegerile parlamentare, acum un an.

Anul acesta am „speriat” copiii si i-am recompensat cu peste 20 de kg de bomboane. Am demonstrat astfel (sper) ca putem face si campanie electorala altfel, cu bun simt.

Pentru cei interesati sa afle istoria Halloween-ului, click aici.

Lasă un răspuns

